Toch niet tevreden?

Een klacht of opmerking? Laat het ons weten.

Hebt u, ondanks alle zorg die wij hebben besteed om uw bestelling perfect bij u afgeleverd te krijgen, toch een klacht of opmerking over het product of onze dienstverlening? In dit geval kunt u op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Telefonisch
Onze klantenservice is bereikbaar op 03 747 91 02

Via e-mail
Mail uw klacht of opmerking naar info@frank.nl

Via Facebook
Stuur ons een bericht via Facebook

Via Twitter
Stuur ons een bericht via Twitter

Per post
Ons adres is:

Frank B.V.
T.a.v.: Klantenservice
Postbus 11122
9700 CC Groningen
Nederland

Binnen 2 werkdagen nadat wij uw klacht of opmerking hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw klacht of opmerking krijgt u van ons een inhoudelijke reactie. Ons doel is om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan kunt u altijd terugvallen op de geschillenprocedure van de Geschillencommissie. Meer informatie over deze procedure vindt u hier: www.sgc.nl

Daarnaast kunt u uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr